STAY IN TOUCH

......

KISSES & ROSES IN MOHITO




CZ: Prosím napište nám, že nejsme jediné, kterým se pravidelně stává, že když nemáme třeba zrovna peníze, tak v obchodech jsou tak krásný věci ale my zrovna buď na něco šetříme, nebo prostě šetříme, ale když ty peníze konečně našetříme, v těch obchodech prostě nic není? Jediné MOHITO nás potěšilo a dostalo, protože tyhle midi sukně vážně zbožňujem!


EN: Tell us please, you have the same problem. When you have cash, in the shops is totally nothing, but when you´re trying to save money, the shops are full of beautiful clothes! We had the first problem on Tuesday and just MOHITO suprised us. We just love their midi skirts!







8 comments:

  1. s tými peniazmi to mám vždy úplne rovnako :D sukne sú krásne, slušia vám :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    ReplyDelete
  2. S těmi penězi si myslím, že je to u každého stejné :P .. A jinak sukýnky jsou super :)

    SweetElis

    ReplyDelete
  3. Ta pusinková sukně je úplně skvělá! :3 ♥
    Mějte se v lásce,
    Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    ReplyDelete
  4. Nádherné sukne!! :D midi sukňu si chcem už dlhšie zaobstarať, ale akosi sa mi nedarí :)

    http://iamgirlwithpinknails.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  5. Ty sukně jsou opravdu nádherné :)

    ReplyDelete
  6. Tak to sa mi stáva dosť často, keď si vytipujem veci, čo si kúpim za peniaze k narodeninám/meninám/vianociam a potom keď tie peniaze mám, prídem s nimi do obchodu aj odídem :DD

    ReplyDelete
  7. Pokud je situace beznadějná, pak nejlepším řešením je http://vsepujcky.cz/company/perfect-money. Tento servis již více než jednou pomáhal mi v obtížných situacích. Takže pokud máte jakékoliv dotazy, napište mi.

    ReplyDelete

Děkujeme za Váš komentář. Přejeme pěkný den!
Thank you very much for you comment. Have a nice day!

INSTAGRAM @klararecmanova

FOLLOW US ON INSTAGRAM

INSTAGRAM