STAY IN TOUCH

......

MILÁNO

Krásný den všem! Dneska se můžete kochat fotkami z Milána, jak název napověděl. Byla jsem tam na 4 dny s kamarády a letěli jsme se společností Ryanair, kterou můžu jen doporučit.
Seženete u nich levné letenky, a nově létají i z Ostravy. Pokud máte štětstí , můžete natrefit na letenku třeba za 350 Kč.. Ale je to nízkonákladovka, takže za větší kufr se připlácí, ale my jsme vpohodě přežili jen s příručním zavazadlem( malý kufr).

Je to opravdu nááádherné město, jedno z nejhezčích, co jsem viděla. Sice bych řekla, že takových těch historických dominant nemá moc( tak 2), ale i tak celkově působí tato metropole impozantně. Každá jeho část je něčím kouzelná,plno krásných budov snad na každěm rohu. V centru natrefíte asi na miliín turistů, ale není se čemu divit, je sezona, tak se tady všichni sjíždějí. 

MŮJ TIP: KUPTE SI JÍZDENKU, NASEDNĚTE A POZNEJTE KRÁSY MILÁNA! 
Pokud se tam chystáte, a chtěli byste nějaký speciální tip kam zajít. Tak vám můžu doporučit koupit si celodenní jízdenku na metro, které se dají pořídit v automatech na každé jejich zastávce. A zkuste projet všechny jeho trasy a vystupte v jiné části města. Uvidíte, že neuděláte chybu. Každý kout vás něčím zaujme a vždy něco nového najdete. 

DALŠÍ TIP: NEZAPOMEŇTE NAVŠTÍVIT GARDALAND
Že jste o tom neslyšeli? Co je to Gardaland?... Druhý největší zábavní park v Evropě obsahující spoustu horských dráh, šílených atrakcí, nehorázně dobrých mňamek, turistů. Tak by se to dalo shrnout. :D Je to výlet na celý den, protože se čekají občas dlouhé fronty u atrakcí a než se všechno projde. Ale byla to paráda, a snad jsem tam nebyla naposled!

 
moderní část města
Galerie Viktora Emanuela II.


Katedrála Narození Panny Marie





Zábavní park Gardaland


jezero Lago di Garda




Milánské metro

italská pizza- bez ní by to nešlo..



 
 


1 comment:

  1. Na Miláně mě nejvíce baví asi asi střecha katedrály, odkud je naprosto impozantní výhled, hlavně doba k západu slunce a nebo pak nákupy a aperitivo :)! Jinak mě osobně to přijde jako hodně šedé a smutné město :/ A Gardaland jsem teda ještě nezkoušela, byla jsem jen ve vedlejším aquaparku, který byl super, ale Gardaland zatím čeká :)

    ReplyDelete

Děkujeme za Váš komentář. Přejeme pěkný den!
Thank you very much for you comment. Have a nice day!

INSTAGRAM @klararecmanova

FOLLOW US ON INSTAGRAM

INSTAGRAM