STAY IN TOUCH

......

FLOWERS & FRILLS IN VIENNA

Ahoj všichni! Zdravím Vás do té šedi a toho nechutného počasí, co si z nás nejspíš dělá legraci. Kde je nějaký plynulý přechod z léta do podzimu? Nějaké babí léto? Ne, nic takového. Já mám pocit, jako bychom z šortek a letních šatiček skočili po hlavě přímo do zimních bund a kozaček. Ještě, že jsem si už nakoupila tolik teploučkých růžových svetrů! Jsem z toho vážně znechucená a smutná a vážně mi to usnadňuje to zvykání si na vstávání do školy (ironie!). Každopádně tenhle outfit bych teď asi, bez teplého cardiganu, bundy a šály, ven nevytáhla!


Halenka - F&F
Džíny - TOPSHOP
Boty - VICES (odkaz)
Kabelka - NOIRE 
Náušnice - C&A 






Tak Vám i sobě přeju, abychom měli o něěco hezčí podzim, než jaký máme teď a abychom si ho pořádně užili!

https://4.bp.blogspot.com/-sl3PLnnw3dk/VqvQRNUed1I/AAAAAAAAECI/5fdhBrhvYMASq1bybJYkTSZo8J_E0jRbwCPcB/s1600/kl%25C3%25A1ta.jpg

6 comments:

  1. Ten top je překrásný! :) Taky mi chybí nějaký teplejší podzim, těšila jsem se, že si užiju ještě několika kousků, které mám přesně do tohoto počasí, ale ono nic :(.

    ReplyDelete
  2. Outfit je fakt super, ale chápu tvou rozmrzelost, to počasí je vážně nic moc. Mně ale vlastně tolik nevadí, protože podzim miluji, ať už nonstop prší, nebo svítí sluníčko. :)
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  3. Pěkný outfit, taky mám takový pocit, že skočíme z triček rovnou do zimních bund.
    welcometomyworld

    ReplyDelete
  4. Mám úplně stejný tričko a miluju ho :D Je super ho takhle vidět na někom :))

    Lenny v Dánsku

    ReplyDelete
  5. Ten top je překrásný <3 Outfit ti moc sedne a vypadá opravdu krásně :)

    LITTLETHINGSFOREM

    ReplyDelete
  6. Moc hezké, ta blůza je úžasná! Konečně přestalo pršet a trochu se oteplilo! Kéž by to vydrželo co nejdéle..

    ReplyDelete

Děkujeme za Váš komentář. Přejeme pěkný den!
Thank you very much for you comment. Have a nice day!

INSTAGRAM @klararecmanova

FOLLOW US ON INSTAGRAM

INSTAGRAM