STAY IN TOUCH

......

THE LAST ONE OF SUNNY DAYS

Ahoj všichni! Při editování těhle fotek mi bylo trochu smutno. Nevím, možná to bylo prostě jen tím, že nám končí léto, venku celý den mrholí a nám už nejspíš oficiálně začíná další etapa roku. Je tady zase podzim a s ním nová etapa našich životů. Pro mě je to přechod z života středoškolačky na život vysokoškolačky. Upřímně, docela mě ta změna děsí, přece jenom, všechno je nové, neznámé ale svým způsobem se na to i hrozně těším. Každopádně, ještě než tohle zmatené období nastalo, tak jsme s Nati nafotily tyhle fotky.



klobouk - TONAK
shoulder off top - C&A
sako - F&F
šortky - H&M
boty - CCC
kabelka - ORIFLAME





Tak ať už začínáte novou etapu, nebo pokračujete v té staré, přeju vám ať se Vám daří!


https://4.bp.blogspot.com/-sl3PLnnw3dk/VqvQRNUed1I/AAAAAAAAECI/5fdhBrhvYMASq1bybJYkTSZo8J_E0jRbwCPcB/s1600/kl%25C3%25A1ta.jpg

8 comments:

  1. Máš nádherný outfit, moc ti to v něm sluší :) Držím palce, ať je přechod na vejšku co nejsnažší :)

    Another Dominika

    ReplyDelete
  2. Hrozně se mi líbí to sáčko, moc ti to sluší!! :) A držím palce, ať tu změnu zvládneš!
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  3. Veľmi sa mi páči tento outfit! :O Hlavne ten top. <3

    www.annslifea.blogspot.sk

    ReplyDelete
    Replies
    1. To jsem moc ráda! Top je z C&A! :-)

      - Klára

      Delete
  4. Taky přecházím na výšku, tak jsem zvědavá, jak moc mě to změní :). Outfit je moc hezký, nejvíce mne zaujalo to sako, je překrásné!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak ti přeju hodně štěstí a úspěchů! A děkuji :-)

      - Klára

      Delete

Děkujeme za Váš komentář. Přejeme pěkný den!
Thank you very much for you comment. Have a nice day!

INSTAGRAM @klararecmanova

FOLLOW US ON INSTAGRAM

INSTAGRAM