STAY IN TOUCH

......

MY WISHLIST + INSPIRATION | AUTUMN 2017



Ahojky všichni! Nejdřív začnu tím, čím Nati minule skončila. Jak už Vám Nati psala, řešíme spolu teď takovou menší existenční krizi, kdy si ujasňujeme, jestli vůbec chceme dál blogovat, a jak a kam se chceme dál s naší "tvorbou" ubírat. Přece jen se vyvijíme a dál rozvijíme a chceme se zase o něco posunout. Takže jen, abyste věděli, jak to teď je, o všem vás budem dál informovat. Zatím pokračujeme a články budou (snad) pravidelně vycházet. Kdybyste ale měli cokoli na srdci ohledně našeho blogu, jak to tady chodí, co se vám líbí, co ne, určitě se ozvěte.

Tak, to by bylo asi všechno z těch organizačních věcí a teď se můžem vrhnout na ty vážný problémy a to můj aktuální wishlist pro podzim 2017!


1) KOTNÍKOVÉ BOTY SE CVOČKY
Jako první bych chtěla zmínit tyhle boží boty, které jsem našla tady a naprosto se do nich zamilovala! Stejné boty jsem už loni okukovala v Bershce, ale mám takový pocit, že jsem do nich až teď dospěla (možná i proto, že jsem si na ně sama vydělala) a mám vážně silný pocit, že je NUTNĚ potřebuju!





2) KŘIVÁK
Věc, kterou omílám snad v každém wishlist článku, a kterou by měla mít v šatníku každá žena, je kožená (koženková) bunda. Jenže když máte sotva metrpadesát, tak ta normální je pro vás oversized, oversized jak po starším bráchovi a až ta crop je pro vás to pravé ořechové. Ovšem taková stojí při nejmenším patnáctset. Mě osobně se teď zalíbil ten styl s páskem dole, akorát žádnou takovou, která by pro mě byla přijatelná v poměru vzhled/cena jsem dlouho nikde nenašla. Až jsem v Bershce našla jednu moc pěknou, za tisícovku, což za tak univerzální kousek rozhodně jsem ochotna zaplatit, nevím sice jaká bude kvalitou, ale rozhodně se na ní zajdu do Bershky mrknout! Odkaz na eshop tady




3) MAXI ŠÁLA
Jo jasně, teď namítnete, že skřet jako já, pod tou šálou ani nepůjdu vidět, ale myslete na to, že i já chci, aby mi bylo v zimě teplo a prostě ne vždycky řeším jak v tom vypadám. A navíc, mám stejně takový tušení, že mě to bude rozhodně slušet!



4) MINIMALISTICKÉ DOPLŇKY
Doteď jsem ujížděla spíše po větších a masivnějších náhrdelnících ale poslední dobou jsem si oblíbila tyhle jednoduché a čisté tvary a linie a neskutečně mě to baví. Vypadá to krásně, čistě a hodí se to téměř ke všemu!



5) PLETENÝ CARDIGAN
Tohle jsem si uvědomila, že mi v šatníku chybí, se stále se zhoršujícím počasím, kdy jsem se oblíkala do školy hlavně tak, abych v té posluchárně neumrzla a změnšovaly se moje zásoby svetrů. Tohle prostě musím mít!



6) PLETENÉ ŠATY
S tím úzce souvisí další kousek, který si určitě na podzim/zimu pořídím a to jsou pletené šaty! Podle mě perfektní kompromis mezi tím, vypadat krásně, žensky a mít pohodlí svetru! 


Jestli máte i vy nějaké tipy, co si nemám rozhodně nechat tento podzim ujít, dejte mi vědět do komentářů, nebo mi prostě jen napište, co na svém wishlistu máte vy! Já se na vás budu těšit u dalšího článku!

https://4.bp.blogspot.com/-sl3PLnnw3dk/VqvQRNUed1I/AAAAAAAAECI/5fdhBrhvYMASq1bybJYkTSZo8J_E0jRbwCPcB/s1600/kl%25C3%25A1ta.jpg

2 comments:

  1. Křivák, maxi šálu a pletený cardigan taky nutně potřebuji.
    welcometomyworld

    ReplyDelete
  2. Pletený cardigan mi v šatníku taky chybí!

    ReplyDelete

Děkujeme za Váš komentář. Přejeme pěkný den!
Thank you very much for you comment. Have a nice day!

INSTAGRAM @klararecmanova

FOLLOW US ON INSTAGRAM

INSTAGRAM