STAY IN TOUCH

......

PRVNÍ SNÍH !


Krásné čtvrteční dopoledne přeju! Opět cestovatelský článek, a ano, cílovou destinací jsou zase Vysoké Tatry. Místo, které mě asi nikdy neomrzí a kam pojedu vždycky, když se k tomu naskytne možnost. Což se podařilo minulý víkend.
Celé to začalo tím, že jsem přemýšlela o programu na víkend. Neměla jsem nic moc v plánu, a v tom mě přepadla strašná chutˇ cestovat. A tak zbývala otázka Kam teda vyrazit? Nechtěla jsem nikam daleko, měla jsem jen den a půl. Nenapadalo mě nic, tak jsem šla omrknout IG, a najednou to tam bylo! Fotky na profilu Nikol Moravcové! Pohled na záběry Vysokých Tater, první sníh, který pokrýval masivní vrcholy hor, byl naprosto dechberoucí. Fotky, které mě zkrátka dostaly do kolen. Od této chvíle byla moje volba jasná.

Byl to prostě hurá akce, přijela jsem z Olomouce ze školy, koupila jízdenky na vlak, objednala hotel, rychle se sbalila a dobrodružství mohlo začít. Pro cestu tam jsem zvolila Regiojet (Havířov-Štrba, 250,-/ osoba), výhodou bylo levné jízdné a žádný přestup, ale zpátky Českými drahami (Štrba-Žilina-Český Těšín-Havířov, 400,-/osoba), které byly naopak skoro dvakrát dražší, s 2 přestupy, ale jely v tu dobu, kdy jsem potřebovala (Regio jelo jen v 9 ráno a pak v 6 večer, což mi ani jedno nevyhovovalo).
  
Co se týče ubytování, hledala jsem něco s wellness službami, a aby to bylo blízko Štrbského plesa. Vyhodilo mi to celkem dost nabídek, ale vzhledem cena/kvalita to u mě vyhrál jeden jediný hotel a to HOTEL FIS s WELLNESS-finská sauna, parní sauna, infrasauna, vířivka, oddechová místnost, POSILOVNOU s hromadou strojů s absencí běžeckých pásů, RESTAURACÍ- skvělá snídaně v ceně formou švédských stolů(hodně druhů pečiva, máslo, džemy, med, nutella, jogurt, musli, krupicová kaše, ovoce, míchaná vajíčka, slanina, klobásky, párky, zelenina, automat na kávu, čaj džus),možnost obědů a večeře- využili jsme ji na oběd a můžu ji jen doporučit (obrovský výběr v kombinaci s výtečným jídlem). A pokud jste někdo v Magnus klubu- což je věrnostní program J&T banky, a máte tam dostatek bonů- něco jako body za to, jaký vklad dáváte na účet (asi nechápou, že už je 21.století?!), tak tento hotel s nimi spolupracuje a můžete mít zdarma jednu noc pro 2 osoby.

SLUNCE, SNÍH A DOKONALÁ PŘÍRODA! CO VÍC SI PŘÁT? SKVĚLÝ VÍKEND! <3 <3 <3





































No comments:

Post a Comment

Děkujeme za Váš komentář. Přejeme pěkný den!
Thank you very much for you comment. Have a nice day!

INSTAGRAM @klararecmanova

FOLLOW US ON INSTAGRAM

INSTAGRAM