STAY IN TOUCH

......

ZÁBAVNÝ PODZIM V OLOMOUCI

Krásný začátek nového týdne přeju! Letošní rok je pro mě v mnoha ohledech přelomový. Udělala jsem maturitu, získala řidičák, dostala se na vysokou, našla jsem si práci,.. Ale nejde jen o tyto zásadní věci, ale zdá se mi, že se mi změnil celkový pohled na svět/život/ lidi/postoj k sobě samé.
Zjistila jsem, že všechno není taková procházka růžovou zahradou jako to bylo na střední, něco se z ničeho neudělá, a že člověk si musí jít za tím, co opravdu chce. Nebo jen samotný pohled kolem nás, více si všeho všímám, příkladem může být letošní podzim, který je něčím jiný než ty předešlé. Stromy jsou barevnější, všude listí, déštˇ téměř na denním pořádku, a proto jsou slunečné dny hned vzácnější. Ano, tohle jsou věci, které jsou typické pro podzim, to ano, ale nikdy pro mě nic moc neznamenaly, a až právě nyní si ho užívám a naplno obdivuju, jak se nejen příroda mění.

A co se dále u mě změnilo? Tak třeba pokusy o pravidelný běh. A co si opravdu myslím je to, že pokud se dokopu z postele k běhaní tedˇ, kdy je venku strašná zima, tak to zvládnu i v zimě. Je to taková příprava na zimní výklusy v mrazech, která má jen samá pozitiva- zvýšíte si fyzickou kondici, lépe se vám bude dýchat, posílíte imunitní systém (přece nikdo nechceme být nemocný!), zaženete únavu nebo depresi (zkouškový se blíží!) a přinejmenším máte dobrý pocit, že jste něco udělali pro své tělo a vyplavení endorfinů stojí určitě taky za to! ;) 

Ale takový výdej energie se musí něčím vyrovnat. A co může být lepší než si zalézt do útulné kavárny, kde se s kamárády na chvilku ohřejete, dáte si sladký dortík (to je ta rovnováha) a k tomu horkou kávu. Pokud jste z Olomouce, tak určitě nezapomeňte navštívit Kafe jak lusk, Café La Fée, Sophie nebo Café 87.  A levnější variatu kávy, ale stejně lahodné, najdete v Café+, kde si můžete dále objednat levné snacky, jako třeba panini, tousty nebo dortíky.




















  UŽIJTE SI TENTO PODZIM STEJNĚ JAKO JÁ! ♥ 




3 comments:

  1. Do kaviarne by som určite rada zavítala ak by som žila v Česku. Veľmi krásne fotky! :)

    Ann´s Life

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju! ;) Snad se někdy do Olomouce dostaneš, je opravdu nádherná. :)

      Delete

Děkujeme za Váš komentář. Přejeme pěkný den!
Thank you very much for you comment. Have a nice day!

INSTAGRAM @klararecmanova

FOLLOW US ON INSTAGRAM

INSTAGRAM