STAY IN TOUCH

......

WOMEN´S LOGIC, REALLY?

Říká se, že muži jsou obecně lepší v matematice a logice a mají pro ni lepší předpoklady. Takže bych čekala, že se budou chovat racionálněji. Poslední dobou, ale uvažuju vážně nad tím, kde se vzalo spojení "ženská logika". Co to vůbec znamená? Vymyslel to nějaký muž, který nerozuměl ženám, nebo ženy nerozuměly mu? Nebo si nerozuměly snad ženy mezi sebou? A proč zrovna "ženská" logika? Jestli to vymyslel nějaký chlap, proč by to nemohla být "mužská" logika, která je podle mě stejně tak specifická, jako ta od žen. 

Já sama teď tak nějak nejvíce preferuju to sousloví s planetama. Vždyť víte, že muži jsou z Marsu a ženy z Venuše a tím pádem není ani jedna strana znevýhodněná, ani nijak pomluvena, protože zkrátka a jednoduše, jsme každý pohlaví z jiný planety. Takže se vysvětluje to, proč si občas prostě nerozumíme. Není to dobrý kompromis?

Ráda jdu, ale proti proudu, a proto se dnes pokusím zavést nový pojem "mužská logika" protože podle mě, je docela nespravedlivý, že pánové nemají pro své občas podivné chování vhodné pojmenování. Abychom teda my ženy nemusely hned nadávat a mohly to jednoduše svézt na to, že muži jednoduše jinak přemýšlí, nebo zrovna jiným orgánem, než mozkem. Tak nějak to přece funguje obráceně ne?

Don Juan sociálních médií
Prosím řekněte mi, že nejsem jediná, která má štěstí na kluky, kteří mají na Messengeru nebo Instagramu silné řečičky, ale když vás potkají ve skutečnosti, tak vám sotva řeknou "ahoj". Ne, že by na stydlivosti bylo něco špatného, a ne že by nebyla občas docela i roztomilá, ale kdo stojí o vztah na internetu? A ani krásný feed na Instagramu to nezachrání. Tohle prostě ne.

 Jedna, dvě, tři, čtyři, pět, cos to Janku, cos to sněd? 
To, že mě nijak nebere být druhá, třetí, padesátá v pořadí asi nemá moc cenu vysvětlovat. Přijde mi vtipný, že většinou kluci bývají ti žárlivější ve vztahu a hned by mlátili všechny kluky, co se na vás jenom podívají, ale že si píšou, chodí na kávičky a kamarádí s dalšími padesáti holkama, vás má nechat naprosto chladnou.
Zdroj Instagram: @esterajosefina

Upřímnost nadevše
Oznamování nové známosti, kterou si dotyčný v průběhu našel, ale vlastně nechápe, proč byste nemohli být pořád přátelé. Nejlépe pokud po rozchodu s dotyčnou jste tady pro něj. Chybí už jenom povel jako pro psa: "Zůstaň a čekej!"

Upřímnost je na druhou stranu, ale ctností a docela, v dnešní době, vzácnou vlastností a já si jí v podstatě velmi vážím, ikdyž občas malinko zabolí, třeba věta: "Odprovodil bych Tě domů, ale vážně se mi nechce.". Oba jsme to hodili na alkohol.


Když se chceš vytáhnout
Pozvat holku do drahé kavárny, objednat to nejdražší na lístku, dopřát si to jednou na čas, klabosíte, smějete se, a to i dlouho po tom, co za sebe útratu platíte sama. Ne, že by dobrý nebo špatný rande bylo podmíněno částkou na účtu, nejde o to, že bychom my holky chtěly kluky nějak využívat, aspoň ne ze začátku, ale tak nějak to pro mě patří k zásadám slušného chování. Jako třeba podržení dveří nebo pomáhání při oblíkání kabátu. Milé gentlemanské gesto. Ale pro některý kluky asi ne. Co říkám, asi to maj u nich na planetě zařízeno jinak.

Je mi jasný, že tohle málokdo dočte, a přijde mi zbytečný to sem psát, ale v poslední době s tím mám docela problém, tak to sem pro jistotu stejně napíšu, abych měla svědomí čistý. Celý tenhle můj výplod je brán s nadsázkou a rozhodně jsem se nechtěla nikoho dotknout a nebyl tím myšlen nikdo konkrétní a podobnost je čistě náhodná, kdo hledá, najde :-) 

Jestli jste to, ale až sem dočetli, nechte mi v komentářích prosím vaše příklady "mužský logiky" ať vím, že v tom nejsem sama, díky! Nebo pánové máte k tomu co říct?


No comments:

Post a Comment

Děkujeme za Váš komentář. Přejeme pěkný den!
Thank you very much for you comment. Have a nice day!

INSTAGRAM @klararecmanova

FOLLOW US ON INSTAGRAM

INSTAGRAM