STAY IN TOUCH

......

COLOURS 2018


Tahle naše fotka mě neskutečně baví. Protože celý letošní Colours naprosto vystihuje. Neskutečně mě a Nati, zase po tom roce, co Nati bydlí v Olomouci, sblížily a bavily jsme se od začátku až do konce. Ikdyž první dva dny to zas tak sluníčkový nebylo. Myslím počasí. 


U mě už docela klasika #anotherofthefails, chystám se na fesťák, outfity vymyšlené půlroku předem, sháním slamák, topíky, šortky a všechno, abych Colours zahájila v černých skinny džínách, černé mikině a džínové bundě 👍 Tak ještě, že Colours of Ostrava není festival o módě, protože ta šla jaksi během středy bokem. Jakože úplně.

Abychom se, ale taky dostali k tomu, o čem, že ten fesťák vlastně byl. Mě osobně, se nejvíce líbily koncerty: Jessie J, která měla naprosto boží komunikaci s publikem a celá show na mě působila hrozně upřímně a jednoduše mě tím dostala a taky vypadala božsky, no 💁.


Kalea, mega sexouše, jehož "mobil" v kapse holky řešily půlku koncertu, já pro změnu jeho bundu. Nechápu, vážně N-E-C-H-Á-P-U proč měl tu bundu oblečenou, zas taková zima nebyla a nekoupila jsem si lístek, abych se na něj koukala, jak je navlečený. Jo a co se týká hudby tak nádherný hlas, miluju atmošku jeho songů a ... už jsem se zmínila o té bundě?

Jo a díky Peťulce, která mě vysadila během koncertu na ramena a byl to pro mě tak jediný koncert Colours, u kterého jsem jen nekoukala na záda cizím lidem 😍 Děkujiiii


U George Ezry mi chyběly nějaké emoce, celé mi to přišlo takové mdlé. Hlas měl krásný, byl zase roztomilý, ale to bylo tak všechno. 

Pharell Williams a N.E.R.D. byli sice na playback, ale měli tak alespoň nějakou energii, mě osobně i tak strhli a užila jsem si to, ikdyž ano, nebyl to nejlepší koncert, co jsem kdy viděla. 



Užily jsme si třeba ale i Jaroslava Uhlíře, Marušku Rottrovou nebo Vojtu Dyka, který byl jednoduše boží ❤️

Objevila jsem, ale samozřejmě i kapely, které jsem neznala, a které jsou skvělé, třeba Lucky Chops, zpěváka Mura Masa, Declan McKenna nebo DJe Paula Kalkbrennera, na kterého jsme s Nati tančily skoro dvě hodiny v kuse. Taky jsme pak v autobuse cestou domů málem usnuly. Na naši obranu byly skoro 3 hodiny ráno. Ale ano, i tak máte pravdu, nic moc nevydržíme  💁

 Jestli vám taky vrtá hlavou, proč na každé fotce dělám tenhle ⬆️ kyklopský výraz, tak nevím. Taky uvažuju.


Dál se mi líbili Cigarettes after sex, Lenny, a boží byla i Alice Merton, která nám hrozně připomínala Hanu B. No řekněte, podoba tam je, ne? 

Jo a čekání na "Zvolna kalhotky si sundej..." bylo během koncertu MIG21 snad nekonečný, ale dočkala jsem se a Nati byla podle mě moc ráda, že při této písni mohla stát vedle mě, viď? ❤️



No a Colours završil skvělý, neskutečný Kygo, během koncertů v nás lítalo tolik emocí, že jsem nevěděla, jestli se dřív smát nebo brečet. Neskutečná show, ohňostroj, konfety, mobily, zapalovače, prostě 🔝 Jediný snad co, tak mě mrzí, že se kryl s dánským Kölschem, který nosí klobouky a lidi s kloboukama jsou zaručeně nejlepší, tak toho jsem bohužel nestihla 😞


Každopádně jsem si to moc užila a tak vám holky moc děkuju, že jste tam byly semnou, všem ostatním, že jste mě neušlapali, ikdyž se o to jeden týpek pokoušel, nebo je snad normální dupnout 4x té samé osobě na nohu během snad 5ti minut? A jestli to někdo dočetl, tak ti taky moc díky!


2 comments:

Děkujeme za Váš komentář. Přejeme pěkný den!
Thank you very much for you comment. Have a nice day!

INSTAGRAM @klararecmanova

FOLLOW US ON INSTAGRAM

INSTAGRAM