STAY IN TOUCH

......

TOP 5 WHAT I MISS & I AM GOING TO MISS

Tenhle koncept mě napadl, když jsme si nedávno volali s bráchou přes Skype. Cosi ukazoval u nás v pokoji a já jsem po měsíci viděla zase svoje věci a došlo mi, že jsem na některé z nich úplně zapomněla. Došlo mi, že mi tím pádem asi moc nechybí, ikdyž doma bych za ně dala ruku do ohně a svůj život bych si bez nich nedokázala představit. Tak jsem začala přemýšlet, kterých 5 věcí mi tady ve Finsku doopravdy chybí. A naopak, kterých 5 věcí mi bude chybět z Finska po návratu do ČR. A o tom samém jsem donutila přemýšlet i svoje kamarády.


Co mi chybí z ČR ve Finsku
1. Jenny
Teď asi zklamu všechny, co si mysleli, že na prvním místě bude rodina a přítelé. Vlastně, ti mi ani moc nechybí. Teda, jasně, že chybí, ale se všema se vidím alespoň přes sociální média a jsem s nimi v kontaktu prakticky neustále, takže jsem ani ještě neměla čas na nějaké stýskání. Ale s kým se moc nevidím je moje milovaná, bílá, krásná, chlupatá, s nejroztomilejším bříškem ever, Jennynka. Je to možná divný, možná to ani nechápete, ale tahle psí slečna mi tady vážně hrozně chybí a ona je snad jediný důvod, proč bych se tady rozbrečela. Zatím se to sice nestalo, ale jestli se to stane, bude to určitě kvůli ní! Vždycky když tady vidím Jack Russella, okamžitě mi začnou slzet oči. No jo, jsem asi trapka, ale vážně mi nejvíce chybí pes!

2. Pákový kávovar 
Finové jsou sice proslulí pitím kávy a vypijou klidně hektolitry denně. Jejich káva ale chutná úplně jinak, než ta, na kterou jsem zvyklá a upřímně nevím čím to je. Což se někomu může zdát, jako ne až tak velký problém, každopádně pro mě, kafeholika je to docela oříšek. Našla jsem si sice kavárny, kde vím, že dostanu jakž takž dobrý kafe, ale víte co, není to jako když si kávu vaříte sami doma přesně z kávy, kterou víte, že vám chutná.

3. Zelené Orbit
Ok, tak tohle se Vám může zdát jako blbost, ale jejich žvýkačky jsou nejen pěkně hnusný, ale ta hnusná chuť jim vydrží přesně 30 sekund. Navíc jsou celou dobu v puse hrozně tuhé a hutné a prostě to není vůbec ono! A proč zrovna zelené? Protože ty jsou nejlepší!

4. Klobouky
Alespoň jeden jsem si s sebou vzít měla. Sice bych ho vynosila tak možná první dva týdny ze čtyř měsíců, ale i tak. Vážně mi to chybí, jako bych tady neměla nějaký základní kousek oblečení, moje hlava se cítí nahá. Aspoň, že tu mám ty čepice. A taky je pravda, že taková čepice je tady ve větru daleko praktičtější. 

5. Můj šatník
Ikdyž nosím pořád ty stejné věco pořád dokola, je fajn, když víte, že si něco jiného vybrat můžete. Tady jak pořád nosím to samé, tak z toho nemám moc dobrý pocit. No co, asi zas musím na nákupy.


Co mi bude z Finska chybět v ČR
1. Erasmáci
V ČR mi budou určitě chybět všichni ti lidi, které jsem tu potkala a něco s něma zažila. Lidi z mého týmu v jednom projektu, na které jsem měla neskutečné štěstí a se kterýma, věřím, to dotáhneme do zdárného konce. Asiaty, protože ti jsou nejvíc milí a cute. Kámoše Korejce, který nám přivezl dárek z Helsinek, ikdyž jsem mu řekla ať nic nevozí. Lidi, co jsme jednou random poznali na pláži, lidi, co jsme poznali v klubu nebo lidi, kteří se nám v obchodě ptali, jestli je vše "okey", že vypadáme zmateně.

2. Moře a pláže
Jedna z věcí, které na Oulu, a Finsku obecně, miluju je ta, že když se rozhodnete jít na pláž, jdete prostě na pláž. Na tu bližší nebo vzdálenější, při východu nebo západu Slunce, pořád je to krásný a pořád tak děsně boží! Tak tohle mi vážně bude chybět!

3. Designové kavárny a všechna ta Instafriendly místa!
Tím, že mi finská kává vůbec nechutná, bylo docela těžký najít si oblíbenou kavárnu. Musím říct, že zatím nemám jednu oblíbenou, co se týká kávy, ale jedna to u mě na plné čáře vyhrává designem! Naprosto jsem se zamilovala do sítě kaváren Coffee House a jejich káva patří rozhodně k těm lepším, určitě jsou v té finské top 3ce! Každopádně tady asi strávím většinu erasmu, protože tohle je dokonalé místo na psaní. Jak už seminárek, se kterýma bych už vážně měla začít, tak i článků na blog nebo třeba editování fotek. Taková moje "cafe office" ❤️

Každopádně na muffiny nebo donuty jedině do Arnold´s! A jejich kafe je taky v pohodě, jedno z lepších.  

4. Bik Bok a Gina Tricot
Skandinávské obchody, které mi budou v ČR vážně chybět. Znala jsem je z Instagramu a blogů zahraničních influencerek a jakmile jsem je tady našla, musela jsem se je samozřejmě i navštívit a nejradši bych to celé vykoupila!  

5. Oběd za 1€
Tak tohle snad vysvětlovat nemusím. Za přesně jedno euro a jedenáct centů (při platbě kartou, euro deset při platbě cashem) si můžete vzít cokoli a jakkékoli množství a ono je to i dobrý! To ve univerzitní menze prostě chceš!

Výsledek obrázku pro white separator png
...
A co bude chybět mým kamarádům?

Výsledek obrázku pro white separator png

No comments:

Post a Comment

Děkujeme za Váš komentář. Přejeme pěkný den!
Thank you very much for you comment. Have a nice day!

INSTAGRAM @klararecmanova

FOLLOW US ON INSTAGRAM

INSTAGRAM